Blogger Widgets
Join Us on Facebook

Mencintai Dalam Diam

Dalam Diam

 

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Apa khabar semua? Pernahkah merasa cinta berputik dalam diam? menyintai seseorang tanpa mereka ketahui isi hati dan perasaan kita pastinya kadang kala memeritkan rasa.

Kadang kala ada baiknya menyintai dalam diam. Sebelum kita kita meluah rasa dapat kita pelajari sikap si dia dan mendalami minat dan kesukaan dia. Tetapi bila dalam diam menyintai, dan mengambil masa terlalu lama ia akan juga ada buruknya. Jika terlalu lama mengambil masa untuk berterus terang kamu mungkin akan terlepas peluang dan akan kehilangan si dia.

Jika cepat  bertindak maka peluang akan terbuka luas. Kamu mungkin  akan diterima…tetapi mungkin juga akan direject mentah-mentah juga…huhu. Apa pun yang berlaku pasti ada baik buruknya. Ikutlah kata hati, berusahalah sebaiknya dan jangan lupa mohon petunjuk dari Allah dan berdoa diberikan jalan untuk mencapai impian hidup bersama insan yang dicintai. Allah Maha Mendengar, berdoalah sebanyak mungkin. Menyintai dalam diam ada hadnya. Jika sampai detik dan waktunya berterus teranglah tentang perasaan hati kepada si dia.

Wallahua’lam.

0 comments:

Post a Comment

TQ For Comment :)

Popular Posts

Visitor


counters