Blogger Widgets
Join Us on Facebook

Jodoh Cinta Pertama

Cinta Pertama

 

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Apa khabar pembaca nukilan Kasih Suci? Di harap semuanya sihat sejahtera di samping insan kesayangan hati. Setiap perjalan hidup berlaku dengan usah kita dan keizinan dar Allah yang Esa. Andai Dia mengizinkan pasti semuanya berjalan seperti yang kita rancangkan.

Perkahwinan dari cinta pertama adalah impian setiap insan yang merasai nikmat cinta. Apabila bercinta pastinya kita mengharapkan si dia adalah jodoh kita ke akhir hayat. Bukan semua orang berjaya mengecapi nikmat tersebut. Ada yang berkali-kali terluka dan kecundang dalam percintaan baru berjaya menemui cinta sejati.

Bagi mereka yang berjaya mendapat jodoh dari cinta pertama seharusnya kalian bersyukur dan menjaga perhubungan tersebut sebaik mungkin. Jagalah hati insan tersayang sebaiknya dan hargailah dia seadanya. Lakukan perkara yang mereka senangi dan bajailah kasih sayang agar sentiasa subur merendang agar ia menjadi satu syurga buat kasih sayang kalian.

Cinta pertama adalah cinta yang sangat indah. Amat sukar dilupakan…amat payah untuk disingkirkan dalam hati. Justeru itu apabila berjaya bertemu jodoh dengan cinta pertama ia adalah satu anugerah yang tidak terhingga buat kamu dan pasangan kamu…wallahua’lam

0 comments:

Post a Comment

TQ For Comment :)

Popular Posts

Visitor


counters